Facebook Pixel

גוג'י ברי

בד״ץ העדה החרדית

גוג'י ברי מיובש שלם, ניתן לאכילה כמו שהוא, אפשר לשלב את הגוג'י ברי באפייה, כשהוא מחליף צימוקים ניתן להכין ממנו חליטת תה, מיץ או יין ולשלב אותו בשייקים של פירות וירקות. גוג'י ברי מתאים גם עם קוואקר ואגוזים בתערובת גרנולה. אפשר להוסיף את פרי הגוג'י ברי המיובשים במגוון מתכונים של בישול בשרים וקדירות להוספת מתיקות. כמובן שאפשר לפזר על סלט ועוד

 

הגוג'י ברי הוא פרי אדמדם קטן, שהגיע לישראל מזרח אסיה, שם אוכלים אותו טרי. לגוג'י ברי מיוחסים ערכים תזונתיים טובים מאחר והוא מכיל מינרלים, ויטמינים וחומרים נוגדי חימצון שיעילים לאדם.

סימון תזונתי ב-100 גרם מוצר
אנרגיה 321
סך השומנים (ג) 1.80
נתרן (מג) 192
סך הפחמימות 69.2
חלבונים (ג) 14.1
מספר פנימי
5181
^למעלה